• Lucy

Toast met geitenkaas, honing, bloedsinaasappel & crunchy granola topping

Een makkelijke en gezonde lente lunch, ik word er helemaal vrolijk van! Ik ben zelf dol op het toevoegen van fruit op toast, de combinatie pindakaas of notenpasta met banaan of verse frambozen is hier altijd een grote hit! Geïnspireerd op de mijn liefde voor fruit op toast in combinatie met een lekkere crunch kwam dit creatieve lunch gerechtje tot stand.


Mijn gewoonte om aan bijna ieder gerecht groente toe te voegen zorgde voor een resultaat van appel, bloedsinaasappel en gekookte bietjes. De toast gaf ik tot slot een crunchy topping door de toevoeging van de suikerarme granola van Meesters van de Halm.


Ben je benieuwd hoe je een bewuste keuze maakt voor granola? Je leest het in dit blog!


Wat heb je nodig voor twee boterhammen?


- 2 (glutenvrije) boterhammen

- 50 gram zachte geitenkaas

- Honing, naar smaak

- Halve bloedsinaasappel, geschild en in dunne plakjes

- Halve appel, in dunne plakjes gesneden

- Halve gekookte biet, in dunne plakjes

- Grote hand spinazie

- Grote hand granola suikerarm, bijvoorbeeld: Meesters van de Halm







HOW TO MAKE?


1. Toast je boterhammen in de broodrooster.

2. Snijd het fruit en de biet in plakjes.

3. Besmeer je boterhammen met de geitenkaas, honing en verdeel de spinazie, appel, bloedsinaasappel en biet over je broodjes.

4. Maak je lunch helemaal compleet met een grote hand granola. Eetsmakelijk!


Meer recepten met granola? Laat je inspireren!


Gezondere carrot cake No bake granola bites






0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven

©2020 door Yourmealplanners.nl. Met trots gemaakt met Wix.com